Παρασκευή 4 Απριλίου 2014

ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

Έχω τρεις πολύ καλούς φίλους  τον Νίκο, τον Γιώργο και τον Ηλία . Θα σας γράψω μερικά πράγματα για αυτούς . Ο πρώτος φίλος για τον οποίο θα σας μιλήσω είναι ο Ηλίας. Είναι ένα όμορφο παιδί και του αρέσουν πολύ τα γράμματα . Στον έλεγχο του σχολείου τα είχε όλα δεκάρια. Επίσης στο διάλειμμα παίζουμε κυνηγητό, κρυφτό και άλλα πολλά. Είναι πολύ καλό παιδί και πολύ κοινωνικός . Ο Γιώργος είναι ένα πολύ όμορφο παιδί και έχει πολλούς φίλους. Έχει έναν εξαίρετο χαρακτήρα αλλά μερικές φορές είναι και ντροπαλός. Ο Νίκος είναι ένα πολύ όμορφο παιδί και του αρέσει να με γαργαλά και μου αρέσει πολύ που το κάνει αυτό. Του αρέσουν τα βιντεοπαιχνίδια. Είναι πολύ καλός χαρακτήρας και είναι πολύ κοινωνικός αλλά καμιά φορά μπορεί να γίνει και λίγο ντροπαλός  Αυτή ήταν η ανάρτηση για τους τρεις καλύτερους μου φίλους.     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου